3-5 жылға арналған Мектепті дамытудың перспективалық жоспары » №2 орта мектеп
Жетісу облысы
Текелі қаласы білім бөлімінің
"№2 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72835)4-20-50
Есепші бөлімі:
+7(72835)4-47-78
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 3-5 жылға арналған Мектепті дамытудың перспективалық жоспары
19
сентябрь
2023

3-5 жылға арналған Мектепті дамытудың перспективалық жоспары



Мектептің перспективалық даму жоспары 5 жыл 

Мазмұны

1. Мектептің миссиясы.

2. Мектептің болашаққа бағдары (vision).

3. Мектепті дамытудың стратегиялық мақсаты.

4. Мектептің перспективалық даму жоспары.



1. Мектептің миссиясы: Әр-бір оқушының өзіндік білім алуы мен оны практикада қолданылуын, даму мен өін-өзі дамытудың, қоршаған әлеммен және оның тарихы мен байланысты өмір сүретін, ұлттық мәдениетті білетін және құрметтейтін, әлемдік мәдениетке оңай бейімделетін еркін белсенді тұлғаны  тәрбиелейтін орта қалыптастыру.

2. Мектептің болашаққа бағдары (vision): Мұғалімдер мен оқушылардың заман талабына сай IT-құзіреттіліктерін белсенді түрде қалыптастыруға мүмкіндік беретін, ашық ақпарат кеңістігін құра алатын, қашықтықтан білім беру технологияларын белсенді қолдана алатын заманауи білім ордасы.

3. Мектепті дамытудың стратегиялық мақсаты:  Мектепте қазіргі заманғы заңнамамен басқару ғылымның даму тенденцияларын ескере отырып әзірленген жаңартылған басқару жүйесін құру.

Интернет желісіндегі мектептің ақпараттық кеңістігін дамыту, басқаруға жаңа технологиялар енгізу.

4. Мектептің перспективалық даму жоспары -   Инфроқұрылымды жаңартуда: 

а) Кабинеттерің 100% пайызы мүмкіндігінше заманауи құрал - жабдықтармен жабдықталады

- Педагогикалық ұжымның кәсіби біліктілігін арттыру үшін: 

а) Мектеп әкімшілігі мен мұғалімдердің 100% пайызы біліктілікті арттырудан өтеді.

ә) Иннавациялық білім беру технологияларын қолдана отырып мұғалімдердің 80% пайызы жұмыс жасай алатын деңгейде болады.

б) Мұғалімдердің 25% пайзы кәсіби іс-шараларда, семинарларда, ғылыми – әдістемелік конференцияларда, кәсіби конкурстарда, өздерінің іс-тәжірбиелерімен бөлісетін болады.

в)  100 % пайыз ата-аналарды оқу-тәрбие үрдісіне тарту арқылы үдеріспен нәтижелердің ашықтығы артады.

- Оқу процесін ұйымдастыруда: 

а) Мектептің білім сапасының деңгейі 75%  пайызға көтеріледі.

ә) Оқушылардың 50% пайызы ғылымизерттеу жобаларында, Республикалық, халықаралық деңгейдегі пәндік және т.б олимпиядаға қатысуы қамтылады.

б) Оқушылырдың   100 % пайызы өз қызығушылығына байланысты мектепішілік, қалалықәр түрлі үйірмелеге қамтылады.

в) Бәсекеге қабілетті түлек үлгісін құру-тұраұты болашақты қалыптастыруға үлес қосу мақсатында алған білімін өмірлік тәжірбиеде қолдана алатын, үздіксіз өзін-өзі тәртиелеуге қабілетті тұлға қалыптастыру.


4. Мектептің перспективалық даму жоспары

 5 жылға арналған Мектеп дамуының перспективалық жоспары

Бағыт 

2021-2022ж. басымдығы

2022-2023ж. басымдығы

2023-2024ж. басымдығы

2024-2025ж. басымдығы

2025-2026ж. басымдығы

Құндылылықтарға бағдарланған тәрбие 

Балаларды мектепті бірлесіп басқаруға, 

мектептің мақсаттары мен міндеттерін, 

миссиясын жүзеге асыруға, өзінің тәрбиесі

 мен өзін-өзі дамытуға қатыстыруды оларды 

мектеп қоғамдастықтарына тарту негізінде

- «Өзін өзі басқару»

- «Оқуға құщтар мектеп»

- «Өлке тану және туризм» жобалары

- « Адал ұрпақ» клубы

Даму мен өзін-өзі дамыту ұлттық мәдениетті құрметтеу және ынтымақтастық

- «Зиялы» дебат клубы

- «Biltrend» өзін-өі басқару ұйымы

Оқушылардың бойына рухани адамгершілік, сын тұрғысынан ойлау, демократия принциптерін толық қабылдап,дұрыс пайдалана біліу қабілеттері қалыптастасады  



Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,  коммуникативтілік және ақпараттық-коммуникациялық құралдар мен технологияларды тиімді қолдана білу;

 Қазақстан халқының мәдениеті мен дәстүрлеріне, әлемнің мәдени әралуандылығына құрметті қалыптастыру



Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық 

құндылықтар негізінде 

тәрбиелеу және оқыту

Білім беру сапасы 

Білім беру процесінің қатысушылары

 үшін моральдық-психологиялық қолайлы орта қалыптастыра отырып, оқушыларды өмір бойы тіршілік ету ортасын дұрыс таңдауға дайындау

- 4-9 сыныптардың оқу сауаттылығын арттыру

- 4-9 сыныптарда PISA,TIMS халықаралық 

зерттеулер бойынша дайындық деңгейін арттыру


Ақпраттық сауаттылық

- Bilim lend,Online mektep,Quizizz.com,

Googl dick,Kahoot,

Okoo,Gogle classroom

Мұғлімдер арасында тәжірбие алмасу

-Коучинг,LS,ықшам сабақтар,семинарлар

PISA       халықаралық зерттеуіне      дайындық жұмыстарын зерделеу

Функционалдық сауаттылық- білім сапасын жетілдірудің негізгі бағдары (Семинар)

Халықаралық

зерттеулер бойынша ата-аналарға түсінік жұмыстары

(ата-аналар жиналысы

сауалнама,)

Жоғарғы білім беру орындарымен бірлескен қоғамдастық құра отырып білім алушылардыңғылыми зерттеу жұмыстарына деген қызығушылығын арттыру.Осы жоғарғы білім беру орындарының МАТ базасын ғылыми зерттеу жобаларына бірлесе қолдану

Білім алушылар мен мұғалімдердің  арасында психологиялық қолайлы орта қалыптасады.Сонымен қатар білім алушылар өмір бойы білім алуға,тіршілік ортасын дұрыс таңдауға қалыптасады

Білім алушылар үшін өзіндік білім алуы мен оны практикада қолданылуын, даму мен өін-өзі дамытудың, қоршаған әлеммен және оның тарихы мен байланысты өмір сүретін, ұлттық мәдениетті білетін және құрметтейтін, әлемдік мәдениетке оңай бейімделетін еркін белсенді тұлғаны  тәрбиелейтін орта қалыптастыру.


Көшбасшылық және басқару 

Мектепішілік бақылау жоспарында білім 

сапасы мен тәрбие саласын бақылау 

мониторингінің ықпалын арттыру.


- МБ жоспарына ҚР БҒМ №472 бұйрығы

 негізінде өзгертулер енгізу.


Қайта жоспарлау     күшті және әлсіз жақтарына, мүмкіндіктер мен қауіптерге талдау (SWOT талдау) жүргізу; даму тұжырымдамасын/миссия әзірлеу



Стандартты белгілеу (Стандартқа қол жеткізу критерилерін анықтау)

-Деректерді жинау және бағалау (Деректер жинағы,нәтижелерді бағалау)

Білім мен тәрбие мазмұнын, білім мен ғылымды дамытуды айқындайтын нормативтік құжаттарды орындау

Құжаттармен жұмыс жасауды ұйымдастыру

Білім беру ұйымы электронды жүйеге қосылған жағдайда Жеке іс қағазы электрондық форматта толтырылады, оны қағаз түрінде толтыру талап етілмейді.


Мектепішілік бақылау жоспарында білім 

сапасы мен тәрбие саласын бақылау БҒМ №472 бұйрығы

 негізінде жүргізіледі


- Қамқоршылық кеңестің жұмысын 

жандандыру


-Білім алушылары мен тәрбиеленушілерінің құқықтарының сақталуына, сонымен қатар білім беру мекемелерінің шотына түсетін қайырымдылық көмектің жұмсалуына қоғамдық бақылауды жүзеге асырады.

-Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды қазақстандық азаматтардың отбасыларына орналастыру мәселелері жөніндегі іс-шараларды жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлейді



Қайырымдылық көмек түрінде білім беру ұйымдарына түскен қаржыны бөлуге қатысады және оның мақсатқа сай жұмсау туралы шешім қабылдай алады

Қамқоршылық кеңес білім беру ұйымының жұмысында анықтаған кемшіліктерді жою туралы ұсыныстар енгізеді, қайырымдылық көмек түрінде білім беру ұйымдарына түскен қаржыны бөлуге қатысады және оның мақсатқа сай жұмсау туралы шешім қабылдайды.

Қамқоршылық кңес өзіне қатысты өкілеттілігін толыққанды жүзеге асыра алады

- Басқаруға жаңа технологияларды енгізу





Әрекеттер

-Бақылау жүргізу

-Бақылаудың нәтижелерін талдау,қортындылау

-Түзету іс-шараларын жүргізу

Инновациялық және стратегиялық даму мақсатында мектепішілік басқарудың негізгі функцияларының бірі - мектептің дамуын басқару

Инновациялық зерттеу, тәжірибелік-эксперименттік жұмыстармен айналысатын бөлімшелер мен қызметтерді ұйымдастыру  жекелеген инновациялық жобаларды үйлестіру

Өз кезегінде, мектептің тұрақты және инновациялық дамуы үшін дамуды басқару

Мектеп қоғамдастығында «құзыреттілік дағдарысына» бастамашылық етуинновацияға ынталандыру;


Мектептің әлеуметтік ортасындағы, білім беру саясатындағы, аумақтық білім беру жүйесіндегі өзгерістерді бақылау


Инновациялық қызметтің тиімділігін     қайта талдау және бағалау

Мектептің жаңартылған білім беру ортасының жұмысын жалғастыру


- Интернет желісіндегі мектептің

 ақпараттық кеңістігін дамыту

Инфроқұрылымды жаңарту

- Кеңжолақты интернетжелісіне қосылу

- Оқу кабинеттерін мүмкіндігінше заманауи құрал-жабдықтармен жабдықталуын қамтамасыз ету

- Жаңа модификация жобасына ену

Оқу кабинеттерінің 60% заманауи жабдықталады

Оқу кабинеттерінің 70% заманауи жабдықталады

Оқу кабинеттерінің 85% заманауи жабдықталады

Білім алушылар жаңа заман талабына сай оқу кабинеттерінде білім алады

Педагогтардың әлеуеті 

-Педагогтардың кәсіби құзіреттілігін 

арттыру

-«Тәлімгер және жас маман» жобасы, 

-Зерртеу дағдыларын дамыту

 мақсатындағы «Сабақты зерттеу», жобалары

-Инновациялық білім беру технологияларын

 пайдалана отырып пән мұғалімдерінің жұмысын жандандыру


Педагог кадрларды аттестациядан өткізу, кәсіби дайындық деңгейін бағалауда АКТ құралдарын пайдалану, мектеп ұжымының жалпымектептік ғылыми-әдістемелік проблемамен жұмысын жандандыру

(семинарлар, коучингтер, конференция

лар, педагогикалық оқулар, әдістемелік кеңестер, педагогикалық кеңестер отырыстарын өткізу).

-Мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығы мектебінің жұмысын ұйымдастыру.

- Педагогикалық инновацияларды бағалау және енгізу, мектепте инновациялық ортаны қалыптастыру.


Білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің тиімді стратегияларын,технологиялары мен әдістерін зерттеу және оқу процессіне енгізу

Педагогтардың кәсіби қоғамдастығына оқу әдістемелік жұмыс тәжірибесімен алмасу арқылы озық тәжірибені қолданысқа енгізу

Кәсіби қажеттіліктерді әдістемелік жұмыс бағыттарын ескере отырып,командалармен шығармашылық топтардың инновациялық құзіреттілігін қалыптастыру арқылы кәсіби құзіреттілікті жетілдіру үшін интербелсенді білім кеңістігін құру

Инновациялық ғылыми-әдістемелік қызмет жағдайында пеагог кадрлардың кәсіби әлеуетін арттыру

Денсаулық және қауіпсіздік

-Балаға қаупсіз орта

-Бұқаралық спортты дамыту мақсатында 

-Қалалық балалр және жас өспірімдер туризм орталығымен бірлескен жұмыс


- бейне бақылылау камераларын толықтыру,

турникет және орталықтандырылған «Дабыл» жүйесіне қосылу,

-материалдық базаны жаңартып отыру

-нормативті құжаттарды жаңарту           

- Стандартты емес спорт залдың орнына жаңа спот залдың сметалық жобасын бекіттіру

- Мектеп лигасы (Футбол,волейбол,баскетбол,тоғызқұмалақ)

үйірмелерінің жұмыстарын дамыту

- Жартасқа өрмелеу және «Жас саяхатшы» 

үйірмелер жұмысын жандандыру


Білім алушыларға қауіпсіз орта қалыптастыру мақсатында қолданыстағы жаңа техналогияларды мүмкіндігінше жаңарту

Жаңа типтегі спорт зал құрлысы.

Білім алушыларға спортпен айналысуға оңтайлы жағдай жасалынады

Ата-аналар мектеп балалары үшін қауіпсіз орта екенін толыққанды түсіне алады.

Бала тәрбиесінде оқу маңыздылығы мен қатар дене тәрбиесінің маңыздылығы бірлесе шешім табады 

Білім алушылардың қауіпсіздігі заман талабына сай деңгейде болады.

Білім алушыларға спортпен айналысуына, барлық жағдай жасалынады

Қоғамдастық және кәсіби серіктестік

 Әдістемелік бірлестіктер жұмысын жақсарту

- Қалалық«Серіктес мектептер» желілік

 қоғамдастығы жобасы. 

 Талдықорған қаласындағы 28 IT лицей тірек мектебімен     бірлескен жұмыс

 Пән мұғалімдері мен сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестіктері қызметінің мәнін анықтау. 

Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету. 

Тәжірибе алмасады,мұғалімдердің кәсіби дағдысы дамиды

Әр мұғалімнің әдістемелік деңгейі. Әр сынып жетекшісінің әдістемелік деңгейі.

Білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің тиімді стратегияларын,технологиялары мен әдістерін қолданады


Оқу-техникалық жабдықтармен қамтамасыз ету және үйлестіруді қолдау

Кәсіби қажеттіліктерді әдістемелік жұмыс бағыттарын ескере отырып,командалармен шығармашылық топтардың инновациялық құзіреттілігі артады

Инновациялық ғылыми-әдістемелік қызмет жағдайы,

пеагог кадрлардың кәсіби әлеуеті дамиды



мектеп тәжірибесіне инновациялық идеяларды енгізу бойынша іс-шаралар/ іс-әрекеттер.

Басымдық /Міндет

Іс-шара

Орындалу мерзімі

Күтілетін нәтиже

Нәтижеге жету индикаторы 

Серіктестер,  команда мүшелері, жауапты орындаушылар

Жауаптылар

Ресурстар


- «Өзін өзі басқару»

«Biltrend» өзін-өі басқару ұйымы

«Болашақ өскелең ұрпақтың қолында»



 «Үздік оқушы»,«Жас спортшы» «Мектеп белсенділері» «Өнерлі оқушы», «Қамқор оқушы» жарнамаларын жасайды;



Айына   

1 рет: 


Білім алушылардың оқуға деген,қоғамдық жұмысқа деген қызығушылықтары артады .




Марапаттау.          Топтық жұмыс

«Biltrend» өзін-өі басқару ұйымы

Педагог ұйымдастырушы

«Өзін өзі басқару» ұйымының жоспары,әдістемелік нұсқаулықтар

ҚР 30 жылдық тәуелсіздік мерекесі аясында ұйымдастырылған «Тәуелсіздік жетістіктері» атты«Зиялы» дебат клубының мүшелерімен мұғалімдер арасында пікір  сайыс

11.12.21 ж

Мұғаліммен оқушы арасындағы қарым қатынас артады.Білім алушы өз ойын нақты айта отырып дұрыс шешім қабылдай алады


Бірлескен жұмыс. Дебаттық қозғалыс. Жас ұрпаққа еліміздің даму жүйесінің қалыптасу нәтижелерін түсіндіру

«Зиялы» дебат клубының мүшелерімен мұғалімдер

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ибраимов Қ

Әістемелік нұсқаулықтар

Бейне материалдар,интербелсенді тақта

«Жомарт жүрек» акциясы

24.01.     2022- 04.02. 2021ж

Балаларды қайырымдылыққа,  адамгершілікті биік ұстауға, кісілікті ту етіп, жылы лебіздерін аямай, қолдан келгенше     жәрдемін ұсынып, достық пейілдерін танытуға үлес қоса білуге, қайрымдылыққа баулый отырп жан-жақты қалыптасқан тұлға қалыптасады

Бірлескен жұмыс,қайырылымдық акция

«Biltrend» Өзін- өзі басқару ұйымы 

Педагог ұйымдастырушы

«Өзін өзі басқару» ұйымының жоспары,әдістемелік нұсқаулықтар

Білім беру сапасы4-9 сыныптар дың оқу сауаттылығын арттыру  PISA, TIMS халықара лық 

зерттеулер бойынша дайындық деңгейі

. Функционалдық сауаттылық- білім сапасын жетілдірудің негізгі бағдары (Семинар)


14.12.21ж

Білім алушылар мен мұғалімдердің  арасында психологиялық қолайлы орта қалыптасады.Сонымен қатар білім алушылар өмір бойы білім алуға,тіршілік ортасын дұрыс таңдауға қалыптасады

Семинар

Директордың оқу істері жөніндегі орынбасары.ӘБ жетекшілері. Мұғалімдер

Директордың оқу істері жөніндегі орынбасары.

Әістемелік нұсқаулықтар

Бейне материалдар, интербелсенді тақта

Халықаралық

зерттеулер бойынша ата-аналарға түсінік жұмыстары

(ата-аналар жиналысы

сауалнама,)

22.12.21ж

Білім алушылардың ата-аналары Халықаралық

зерттеулер бойынша жалпылама түсінік алады.Сауалнама арқылы өз түсініктерінің деңгейлерін анықтайды

Ата-аналар жиналысы

Сауалнама.

Директордың оқу істері жөніндегі орынбасары.  4-9 сыныптардың мұғалімдері. Сынып жетекшілері

4-9 сыныптардың мұғалімдері. Сынып жетекшілері

Әістемелік нұсқаулықтар Сауалнама

Бейне материалдар, интербелсенді тақта

Көшбасшылық және басқару- Басқаруға жаңа технологияларды енгізу



Инновациялық және стратегиялық даму мақсатында мектепішілік басқарудың негізгі функцияларының бірі - мектептің дамуын басқару

Әрекеттер

Бақылау жүргізу

Бақылаудың нәтижелерін талдау,қортындылау.   Инновациялық зерттеу, тәжірибелік-эксперименттік жұмыстар


Үнемі

Өз кезегінде, мектептің тұрақты және инновациялық дамуы үшін дамуды басқару қалыптасады

Мектеп қоғамдастығында «құзыреттілік дағдарысына» бастамашылық ете отырып инновацияға ынталанды

Мектеп қоғамдастығы

Мектеп басшысы. Мектепті дамыту командалары

Мектеп басшысы

Әістемелік нұсқаулықтар



Педагогтар дың әлеуеті Зерртеу дағдыларын дамыту

Мақсатында ғы «Сабақты зерттеу», жобалары


Мектеп ұжымының жалпы мектептік ғылыми-әдістемелік проблемамен жұмысын жандандыру

(семинар, коучинг,LS


18.01-25.01 22ж

Білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің тиімді стратегияларын,технология лары мен әдістерін зерттеу және оқу процессіне енгізу.Білім сапасын арттыру


Мектеп қоғамдастығы.Педагог тренерлер

Мектеп басшысы. Мектепті дамыту командалары

Мектеп басшысы

Директордың оқу істері жөніндегі орынбасары.

Әістемелік нұсқаулықтар



Инновациялық білім беру технологияларын

 пайдалана отырып пән мұғалімдерінің жұмысын жандандыру. «Тиімді әдіс-тәсілдер сапалы сабақ кепілі» Коучинг


10.02.22ж

Білім беру мен білім алудағы жаңа әдіс-тәсілдер туралы түсінік қалыптастыра отырып,оқытудың сапасы жақсарады және жас мамандарға оқытуда тәсілдердің тиімділігі туралы үйрету

Коучинг Бірлескен жұмыс

Педагог тренер

Мектеп қоғамдастығы

Мектеп басшысы


Әістемелік нұсқаулықтар

Бейне материалдар, интербелсенді тақта


Мектебміз қаладағы шағын жинақы мектеп сонымен қатар негізгі 1-11 сыныптар орыс тілінде білім алса,қазақ сыныптарының ашылғанына жеті жыл яғни 1-7 сынптары мемілекеттік тілде білім алады.Жалпы алғанда білім алушылар саны 132,мұғалімдер саны 30. Осы 132 оқушының мемілекеттік тілде білім алатыны 62 яғни 46% пайызды құрайды. Сол себепті іс-шараларды жоспарлағанда екі тілде жоспарлауға тура келді. Жалпы мектепте барлық жоспарлар мемілекеттік тілде жасалынғанымен орыс тілді мұғалімдерге орысша түсіндіріліп беріледі.   

      Екінші бетпе-бет кездесуден кейін  мектептің перспективалық даму жоспары мектеп әкімшілігі тарапынан,ұстаздар тарапынан жалпы талқыға салынып өзгерістер енгізу қажетпе деген сұраққа жауап алынды десем артық емес.Перспективалық жоспарға ұстаздардың көпшілігі өзгеріс енгізіудің қажет еместігін айта келе,жоспарды іске асыру үшін басқарушы бағыт бағдар беруші және бақылаушы топ,білімдегі инновациялық топ және тәрбиені дамытудағы иннавациялық топ құру қажет деп ұсыныс жасады. Осы ұсыныстарды мектеп басшысы ретінде дұрыс деп қабылдадым. Үш айлық тәжірибе уақытында іс-шаралар атқаруда қандай басымдықтарға мән беріп,қандай құндылықтар бағытында жұмыс жасаймыз деген сұраққа ортақ жауап іздеуге құрылған топтар негізге ала отырып үш айлық жұмыс жоспары әзірленді.Үш айлық тәжірибе жоспарын жасау кезінде негізгі басымдықты тәрбие саласына қоюды дұрыс санадық себебі қазіргі уақытта білім алушылардың бойына рухани адамгершілік тәрбиені қалыптастыру маңызды мәселлердің бірі.   «Үздік оқушы», «Жас спортшы», «Мектеп белсенділері», «Өнерлі оқушы», «Қамқор оқушы» жарнамаларын 

Өін - өзі басқару ұйымы айына бір рет өткізіліп отырды сонымен қатар ҚР тәуелсіздігіне 30 жыл мерекесі аясында ұйымдастырылған «Тәуелсіздік жетістіктері» атты «Зиялы» дебат клубының мүшелерімен мұғалімдер арасында пікір  сайысы, «Жомарт жүрек» акциясы өткізілді. Жоспарланған іс-шаралар негізінде білім алушылардың бойына рухани құндылықтарды қалыптастыруда олардың өздерінің ойларын толық әрі нақты жеткізуі, өз ара сынды дұрыс қабылдауы қалыптаса бастады. Мектеп көп ұлтты білім ордасы болғандықтан мемілекеттік тілдегі оқушылармен орыс тілінде оқитын оқушылардың өз ара білескен іс - шараларды жиі өткізу керек екені белгілі болды. Жас ұрпақты қазіргі цифрлы жылдам дамыған заманда өз ара сыйласымдыққа, адамгершілік тәрбиеге баулуда ата-ана мен мектептің бірлесе жұмыс жасауы маңызды сондықтан мектепте ата-аналар мен балалармен және ұстаздармен бірлескен іс - шараларды көбірек өткізуді жоспарладық.

   Мектеп білім ордасы болса білім алушыларға сапалы да саналы білім беру мұғалімнің міндеті.Үш айлық тәжірибе жоспарында білім алушыларға сапалы білім беру үшін педагог кадрлардың өздерінің білімді болуы ескере келе олардың әлеуетін арттыру бағытында бірнеше іс-шаралар жоспарладық. Соның бірі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің тиімді стратегияларын,технологиялары мен әдістерін зерттеу және оқу процессіне енгізу.білім сапасын арттыру бағытында семинар, коучинг өткізу. Осы өткізілген іс-шара инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып пән мұғалімдерінің жұмысын жандандыру керек екенін көрсетті.  Сонымен қатар сабақты зерттеу мақсатында LS жоспарланып өткізілді нәтижесінде  4 «Ә» сынып оқушылары топта еркін жұмыс жасауға және өз ойларын дәлелдей отырып өздері білетін ақпаратпен бөлісуге бейімделді оған қоса оқушыларда ауызша және жазбаша рефлекция жасау,тиімді кері байланыс беру қалыптасты. Әр бағыт   бойынша ұйымдастырылған іс-шаралардың оң нәтиже беруі мектеп басшысы ретінде қатты қуантты деп айтсам артық болмас. Бұл дегенімз бірлесе жоспарлау,командалық жұмыстың нәтижесі деп білемін.Негізгі бағыт көшбасшылық және тиімді басқару болғандықтан басқаруда дұрыс бағыт бағдар беру бірлесе шешу дұрыс жолға қойылса нәтижеге бағытталған жұмыс болады деп түсінемін.                                        Қазіргі жылдам дамыған заманда білім ордасында инновацияға бейімделу өте маңызды екенін оқып жатқан курс барысында тәжірибе кезінде білдім деп толық айтуға болады.





Білім беру ұйымы басшысының тұлғалық және кәсіби даму жоспары

  1. Тұлғалық  және кәсіби құзыреттерді өзіндік талдауы және өзіндік бағалау 

Басшы ретінде қәзіргі уақытта ұйымдастыру,қарым-қатынас,жауапкершілік,комуникативтік және басқарушылық дағдыларым білім ордасын басқаруға жақсы ықпал етуде. Ендігі кезекте өзімнің көшбасшылық дағдыларымды және инновациялық құзіреттерімді дамытуға жұмыс жасау керекдеп ойлаймын.

  1. Өзіндік даму мақсаттары: Көшбасшылық дағдыларымды және инновациялық құзіреттерімді дамытуға жұмыс жасау
  2. Өзіндік дамудан күтілетін нәтижелер   Көшбасшылық құзіреттілігім және иннавациялық құзіреттілігім артады

4.   Өзіндік даму жоспары.


Өзіндік даму міндеттері/іс-әрекеттері 

(Мен бұл үшін не істей аламын?)

Өзіндік дамуды ұйымдастырудың формалары мен әдістері 

(Мен мұны қайда және  қандай жағдайларда істей аламын?)

Орындау мерзімі

Нәтижелерін бағалау 

(Мен нәтижеге жеткенімді қалай білемін?)


Көшбасшылыққа иннавациялық құзіреттілікке қатысты әдістемелік теориялық, академиялық  материалдармен оқып танысу.Тәжірибеде қолдану

 Көшбасшылыққа байланысты барлық тиімді әдіс-тәсілдерді оқи отырып тәжірибеде қолдану «Мектепті басқарудағы инновациялық менеджмент» білім беру ұйымдары басшыларының біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасына арналған барлық оқу құралдарын оқып білу арқылы тәжірибеде қолдану арқылы

Үнемі

Басқарып отырған білім ордасы тәрбие мен білім беруде жаңашыл қоғамдастық болғанда